February 20

Իմ հավանած նյութերը

Մենք պետք է ընտրենք մեր ընկերների պատրաստած նյութերից մեզ դուր եկած նյութերը։

1․ Անուկա Հովհաննիսյան

Ինձ դուր եկավ այս տեսնյութը, որովհետև իր իմցած փաստերնա ասում ու միհատ պտրանք բանաստեղտուցյուն էր ացան իր մայրիկի և հայրիկի հետ

2․ Դարեհ Դերբողոսյան

Ինձ շատ դուր եկավ իր կարդացած հեքյաթը

3․ Մարթա Ղամբայրան

ինձ շատ դուր եկավ նրա տեսանյութ, որովհետև ես շատ եմ սիրում այդ բանաստեղտուցյուն

4․ Էմիլի Քոչարյան

իմ համար այդ հեքյաթ շատ խնդալու և լավ հեքյաթ

5․ Նժդե Գալստյան

Ինձ դուր եկավ այդ հեքյաթ համել իմ համր իմ ամենա սիրած բանաստեղտուցյուն

6․ Վաղարշակ Հարապետյան

ինձ դու եկվ նրա նվագելու ձեվ ես այտվես չայ կաողան նվագել և այտպեսի բան չեյ պատկերացնի Վաղարշակից


Posted February 20, 2023 by michaelsadoyan in category մայրենի

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*