March 3

Ձմեռ անցավ, գարուն եկավ

Ես շատ ուրախ եմ, որ ձմեռ գնաց, գարուն եկավ, որովետև ձմռանը շատ ցուրտ է, բայց գարնան մի քիչ տաք է։  Ես շատ եմ սիրում ձմեռը: Ձմռանը մենք կարող ենք քշենք սահնակ, դահուկ և բորդ, կարող սարգել ձնեմարդ, խաղալ ձնագնդիկներով, լիքը նվերներ ստանալ: Հունվար ամսվա առաջին օրը Նոր Տարին է: Իսկ դեկտեմբերի 11ին իմ եղբոր ծնունդն է: Իսկ հունվարի 21-ին իմ մյուս եղբոր ծնունդն է և ես կարող եմ գնալ տատիկիս տուն:

Իսկ գարնանը Մարտի 8-ին, կարող ենք մեր մայրիկներին և քույրիկներին և տատիկներին նվիրել ծաղիկներ, որ ուրախանան իրանք: Գարնանը Ապրիլի 1-ին նաև կատակի տոնն է լինելու: Գարնանը լինում է տարբեր եղանակ: Մարտին ցուրտ է դեռ, քամի է լինում, ամպամած, կարող է անձրև կամ ձյուն գալ: Մարտը գիժ ամիս է: Իսկ ապրիլին և մայիսին տաքանում է: Իսկ գարնանը մի հատ էլ իմ կատվի ծնունդն է:


Posted March 3, 2022 by michaelsadoyan in category Հայոց Լեզու

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*