February 1

Ես Փանոսն եմ

1. Ինչպես ծառը կտրել – Ես գնացի ծառ կտրելու: Հետս վերցրեցի եզեր, սայլ ու կացին: Ես կտրեցի ծառը, իսկ հետո մեծ գերանը մանր-մանր կտրեցի և տարա դրեցի սայլի մեջ:

2. Ինչպես ջրից բադերին վերցնել – Ես գնացի լճի մոտ: Հետս ունեմ մի հատ կացին: Ես հաց կվեցնեի: Հացը կդնեի ափին ու ես կպաղկվեի եղեգնուտի մեջ: Հենց բադերը գան, վերցնեն հացը, ես միանգամից կացինով կխփեմ:

3. Ջրից դուրս եկար, տեսար շորերը չկա – Ես կգտնեմ կռատուկի մեծ տերևներ և կկապեմ ինձ վրա: Այդպես արագ կգնամ իմ տուն, որ չմրսեմ ու ոչ մեկ ինձ չտեսնի:

4. Տկլոր գնացի ախպորս տուն – Ես գնացի ու տեսա, որ էնտեղ քեֆ են անում: ես կնստեմ մի քիչ ու կսպասեմ մինչև իրանց քեֆը վերջանա: Երբ հյուրերը դւորս գան, ես կգնամ ախպորս կպատմեմ ինչ էր պատահել ու շորեր կվերցնեմ:


Posted February 1, 2022 by michaelsadoyan in category Հայոց Լեզու

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*